Wednesday, March 30, 2011

Help Me God ! :(

DAMN ! 
aku tak tahu ohh kenapa aku macam ni , sejak kebelakangan ni , aku asyikk bad mood je , semua benda tak kena , itu tak kena , ini tak kena , pehh klu ade skru driver kat aku skunk nie , dah lama dah aku tikam badan aku habis - habis cuma aku tak sanggup je , makan pun dah tak seberapa , semua lahh , grr . . . hati aku betul
betul tak tenteram ouhh , macam - macam perasaan aku rasa , yang pelikk - pelikk lagi lahh ada , aduhhh . . .


semakin lama aku diam , semakin lama aku ' sakit ' , percayalah . .
aku dah tak tahu nak buat apa , aku buntu berbagai macam mayat beku dalam bilik mayat tu huhh , 
sekejap badan panas then sejuk balik , then rasa panas kat hati plakk , pastu kat otak pulakk , pening pun 
timbul plakk , dah macam migrain je . . . 


Ya Tuhan , tolonglah hamba mu ini , kenapa ? kenapa ? kenapa semua ini berlaku , berikanlah penunjuk 
dari mu . . . 

No comments:

Post a Comment