Sunday, April 17, 2011

One Hell Of A Day

Minggu ni , aku seronok tahap gaban lahh , mana tak nya , 3 hari berturut - turut keluar dari rumah , ENJOY ! :) hari jumaat aku tengok wayang dengan kakak aku dan kakak saudara aku di KLCC , tengok citer ape tu 


citer CUN ! , si Remy Ishak dengan Maya Karin berlakon , serius kowunk ? memang gelak habis tengok citer tu kawan , aku suka tang Faezah Elai berlakon , dia jadi 'tomboy' dan bahasa dia pehh A+ babe ! taknak citer banyak - banyak , kowunk tengoklah nanti bile free , siyes ! lagi berbaloi dari kowunk spend duit tengok citer JB 'never say never' tu , haha , pastu aku lepak dengan kakak aku kat Secret Recepies di  Avenue K . .

Masa tengah jalan kaki nak balik ke rumah , saudara aku text tanya nak usha F1 tak esok ? aku kata lahh aku memang lah nak pegi tengok tapi berkemungkinan besar mak ayah aku tak bagi sebab aku dah keluar kan , takkan nak keluar lagi ? so aku cakap tak tau lagi lahh , then dia kata nanti dia suh ayah dia kamching tepon kat ayah aku kata nak pinjam aku sehari untuk esok , haha , then sampai je dekat umah , mak ayah aku kata bagi tengok F1 , punya melompat gembira aku dibuatnya bila depa kato macam tu , haha 

Esoknya , aku usha lahh F1 , mcam biasa tgok F1 racing lahh , ape lgi ? DAAA ~ sebenarnya niat aku pegi bukan ape , niat aku just nak tgok awek F1 jer <3 , bru layan , haha xD
Okeyylah , penatt aku nak berceloteh nie , tangan dah penat , ching choi tuew :P

No comments:

Post a Comment