Sunday, March 27, 2011

Grateful :)

firstly , aku bersyukur ke atas-Nya kerana mempermudahkan perjalanan hidup aku dengan mempunyai IBUBAPA yang cukup sayang tanpa berbelah bagi terhadap diri aku walaupun aku pernah menyakiti hati mereka yang lembut itu dengan bercakap kasar ,






kedua , aku bersyukur kerana dikurniakan untuk bertemu dengan para GURU-GURU di SMK Desa Tun Hussien Onn yang cukup menyayangi aku dengan menurunkan ilmu mereka kepada aku dengan tanpa kenal penat lelah walaupun aku pernah menyakiti hati mereka dengan tidak menyiapkan kerja sekolah yang disuruh , 






ketiga , aku bersyukur dikurniakan KAWAN-KAWAN yang memahami dan sentiasa berada dibelakang aku tanpa mengira masa susah atau susah , aku rasa bersyukur sehingga tidak mampu diluahkan melalui kata-kata tetapi melalui air mata :)






kegembiraan yang berjaya dirakam dalam hidup aku , akan kekal sebagai KENANGAN , takkan aku lupakan walaupun seminit pun , kerana tiada harta di dunia hijau ini yang MAMPU menyaingi harga kasih sayang dan pengorbanan :D

No comments:

Post a Comment