Saturday, March 19, 2011

Auwww :D

weyhh BERHABUK aku punye blogg nie , tu lahh , ko yang pegi gatal lepak kat stor belakang umah buad ape huhh ? kann dah susah aku nak cari ko balik , ish ish ishh kesian kau , takpe - takpe , skunk aku dah jumpe ko so marilah kite beradu tenaga demi masa depan yang CERAH ! chaiyokk chayiyokk :)


1 - 2 tahun sebelum nie , aku memang dah ade PERFECT life <3 , takde bebanan langsung la katakan , aku couple sana couple sini couple situ , apa yang aku buat takde sape nak marah or merajuk , kecuali parents aku , dowunk sayang kat aku sangat - sangat so dowunk akan perhatikan gerak geri aku , yang tu takpe tapi , ada tapi dia tau ? sejak akhir - akhir nie je , aku punye life rasa macam tunggang terbalik , bukan sebab musibah or bale segala tu , hidup aku semak samun segala bagai yang patut adalah , then dia datang , dia kemas balik hidup aku , pehh ~ aku dah menyirap gile lah kan ? aku semakkan balik hidup aku dengan buad benda berfaedah seperti blablablabla ~ then dia datang lagi dengan senyuman dia tu , kemas balik semak samun dalam hidup aku nie balik , aku dah tak terdaya weyh nak buat macam mana tapi setiap kali dia muncul , aku rasa sesuatu yang dia tinggalkan , aku cari balik benda yang dia tinggalkan tu , tapi aku masih tak jumpa apa benda yang tinggalkan tu , jadi aku dah fed-up dan malas nak cari benda tu lagi , so aku biarkan 'benda' tu duduk sebumbung ngan hidup aku :)

aku layan jelah hidup aku macam biasa , as normal human being , lama kelamaan benda nie mula tunjuk belang ngan hidup aku , nak tunjuk sape bos la tu ? aku lawan ngan dia weyhh , habis 4 - 5 round , aku tetap kalah ngan benda tu , aku dah ' lebam-lebam ' *dan - dan je kan ? haha , aku give-up , aku ingtkan aku boleh hidup tanpa benda tu tapi benda tu datang balik menghantui hidup aku :'(
terima kasih pada awak kerana dah 'duduk sebumbung' dengan hidup saya , suka la kan awak ? 

P.S - yang panjang - panjang tu semua hanya lah bunga saja , isi dia yang nie , baru nak cerita kan balik yang 
EEDZRY RASHID dah 


orang yang aku tengah hangat - hangat tu tak tahu kot tapi lama - lama dia akan notice perangai baru aku nie , awak , saya suka awak gile - gile tau dan saya ADMIT IT ! :) terima kasih awak :p





1 comment:

  1. najah , koko krush kutok kau doo . nak suroh aku tolong sepakkan tak ?

    ReplyDelete