Monday, May 16, 2011

Thanks For Everything :)

Tadi , lepas je habis sembahyang subuh kat masjid baru Mindef tu lagi ber-aircond , saya terfikir tentang awak , without any reason , saya admit memang saya fall in love with you , tpi semua tu takkan berlaku kerana saya ni , jenis yang ada hundred of different faces with a million different personalities , saya tak pernah nak berusaha dapatkan awak kerana saya fikir awak akan jatuh hati dgan saya so , saya just used my ability to MAKE you fall in love with me back , yalahh , saya nie bulee dikatakan 60% daripada bekas - bekas GF meninggalkan saya , lgie 40% saya tinggalkan dorunk , so sejak tu saya berwawasan untuk tidak akan bermakwe dah , tpi tahun lepas , mula kenal ngan awak as ? saya rasa biasa - biasa saje , mulanya anggap awak as ? , then lepak - lepak dan texting dengan awak smpai ke pagi , memang heaven gila lahh , haha , then sejak tu saya mula syokk sendiri kott , memang betul kata kawan saya sorunk nie , dia kata 'bila dah rapat macam tu sampai tengok wayang sama - sama , nanti mesti ada sangkut punye' , ya , saya dah memang tersangkut dengan awak , so saya cuba comfort kan awak dngan barang - barang comel supaya awak tidak dimiliki oleh orang lain , tamak jugak saya nie , bila saya online FB je , kerja saya ialah tengok wall awak dan lain - lain .


Selama ni , saya kalau nak jaga hati perempuan or GF , saya selalu bagi hadiah or WSE lahh supaya dia tak tinggalkan saya , dan disebabkan itu jugak saya menderita lgie , now , I so miserable :)
aku tak pernah sedar dan sering buat kesalahan yang sama bila berhadapan dengan perempuan , tapi sejak aku buat benda buruk kat awak baru - baru nie , perburukkan awak walaupun saya tak mention nama awak langsung , saya dah mcam - mcam buat dan realise how silly me to you , so aku mintak maaf kat awak dengan memalukan diri saya balik just nak awak maafkan saya , tapi awak ada balas mesej saya kata saya takde buat pape salah kat awak so saya rsa lega sikitlahh , lgipun birthday awak dah dekat so saya ingat nak buat surprise untuk awak , then trfikir sebab sebelum nie awak kata nak guitar sngat - sngat , jadi saya tak keluar utk enjoy sebab nak kumpul duit beli guitar tu utk awak as present birthday , tu yang saya text awak semalam , tanya tahu tak kedai mana yang jual guitar , untuk jadi surprise buat awak , saya kata lah kawan saya yang nak beli guitar untuk bawa ke universiti sedangkan saya yang nak beli untuk present awak tapi semua takkan berlaku lagi dekat awak mahupun saya :') . 


Tapi masa mesej dengan awak masa tu , saya masih rasa tak sedap badan bila texting dgan awak semalam , saya rasa mcam awak cuba larikan diri dari saya , saya tak salahkan awak , maybe awak rasa dengan cara itu awak dapat melupakan semua yang telah saya buat , kalau saya sendiri - diperburukkan oleh seseorang yang cukup rapat dengan saya , saya juga akan buat benda yang sama dengan jauhkan diri dari orang tu , mungkin itu semua hanyalah perasaan saya sahaja sedangkan awak takde niat nak buat macam tu pun , hanyalah Allah S.W.T sahaja yang tahu hati manusia , jadi bagi saya setelah memikir cara yang terbaik untuk gembirakan awak balik , dengan saya mengundur dari hidup awak , saya akan cuba hilangkan jejak kaki dalam hidup awak untuk awak kembali kepada kehidupan lama awak :) tanpa saya berada di sekeliling awak .


Bila semua ni dah tertulis dan dibaca , kowunk mesti dapat imagine macam mana riwayat hidup aku sebagai LELAKI , saya cukup bertuah dapat kenal dengan awak sebagai ? dan terima kasih :)

No comments:

Post a Comment