Friday, May 27, 2011

Big Boy Now ! :)





Alhamdulilah , orientasi PTPL Kolej dah tamat , sumpaa dua hari nie termasuk semalam punye memang bestt gile , nak citer panjang lebar pun kowunk mesti tahu dah apa yang patut ada dalam orientasikan , so aku takyah citer lagie , buat penat jari aku menulis je nanti , haha


okeeyyy , aku amik Diploma Rekabentuk Grafikk , dalam semua jurusan kat PTPL Ampang tu , jurusan aku je differents than the others sebab dalam jurusan aku ni , semua lelaki so satu kepala lahh kiranya , haha , dowunk semua sporting - sporting , ada budak dari Setiawangsa , Sri Rampai dan Ampang , semua dekat - dekat lah , ohh lupa !


jurusan aku ni diberitahu ada fotografi terselit dalam subjek kami , so aku kira seronok lagi excited lah bila dengar bab - bab fotografi nie , HAHA , then apa lagi ? aku rasa yang tu jelahh kot yang mampu aku nukilan kan , okeyy ~


babonoss amigos :)

1 comment: