Monday, February 14, 2011

My Third Edition

haha , aku balik dri KLCC lepas teman kazen aku pegi interview krja , berpusing - pusing kitowang cari , haha , AKHIRNYA jmpe jgak kdai yang kazen aku nak tu , haha , then , hbis je interview tu , kitowunk jalan - jalan , pusing HABIS kitowunk 3 jam tu , dri pkul 1 smpai pkul 4 , haha , then mse nk balik , kat lrt nmpak ade rombongan dri sekolah tknik nie , smua PEREMPUAN :D , haha , dowunk pndang kitowunk semcam je , kitowunk pun ' panas ' gak mse tu so si kazen aku yg gile nie pula blehh plakk ckap kuat - kuat " Ehh , sekolah lgy ke ? bile nk hbis sekola " aku pun gelakk besar habis time tu , haha , mcam siott je kazen aku tu :P , then msa balik aku singgah lahh kdai IKA GAMBAR kat keramat , nk cuci filem gmbar yang aku kuar ngn adek angkat aku SI JANNAH DOMUKUN tu , haha , then aku pun truskan perjalanan ke rumah ku di DESA WANGSA KERAMAT , haha , ptg tdie gak aku tlong mak aku buad donut , haha , testing donut je tu , msak pnye msak *seronok habis nie ^_^ , last - last , donut tu dh jdie mcam keropok lekor (keras lagi sweet gitu) haha , takpe lahh dh kata !st testing , so bedal lahh smuanya tu , haha , tepat pkul 5.30 kott , member aku dtg , si KU AFIF , dye dtang sje nk menyemak muke dye tu kat dpan pintu umah aku , haha , kitowunk pun lepak lahh kat dpan pgar umah aku , sembang punye sembang , TIBE - TIBE dtang lgi sorunk , si ISKANDAR nie , dye pun ape lgy join lahh skaki ngn kitowunk , btw kitowunk bkn smbang tpi mengumpat orang , haha , JAHAT - JAHAT :P tpi ape nk buad ? mse tu hujan , klu tak hujan dah lme dah si kaki bola nie turun main BOLA ngn ' anak - anak ikan ' dye , haha , kire best lahh jugakk hari nie wlupun mcm siott je tpi smua tu dh lupe lpas mengumpat ngn si KU AFIF dan ISKANDAR tu , haha , thanks kowunk :D


Sebelum tu , tertinggal lgy 1 perenggan :


pehh , mcam siott je tdie , aku jalan kat KLCC ngan kazen aku , teman dye pegi interview , mse jalan - jalan ade pula 3 malaun nie dah lalu depan aku , dah nmpak aku lalu kat jlan situ , boleh pula dye brhenti kat dpan aku smata - mata nk TENGOK benda terbang lalu kat tmpat tu , dh lahh rmai lalu jlan tu , disebabkan dye smua kne BERHENTI , atoyyy . . . . . . . . . . klu ikut hati nak je sebal bontot dye tu , haha :D
ok lahh , bye ~

No comments:

Post a Comment