Tuesday, February 15, 2011

Grounded Week :P

haha , disebabkan aku terlentok habis semalam sehingga TV menyaksikan perbuatan ' sumbang ' aku tu , haha , jupp - jupp ape aku mengarut nie ? perbuatan ' sumbang ' itu ialah TIDUR MATI (!) , aku tak tutup TV smlam smpai pkul 5 pagi tdie , pehh HOTT - HOTT gitu si pnasonic tu , mak aku yg serbu aku pagi tdie dengan TV terbuka , haha , then terus menjatuhkan hukuman tersebut kpada aku kerana aku penyumbang 40% kenaikan bil api , haha , kasihan dia ? kowunk kesian tak , klu kowunk kesiankan kat dia si pnasonic tu brmakna kowunk nie MERENK , haha , kowunk patut kesian kat aku sebab aku kne mnjdie TAHANAN di rumah selama 4 hari :'(


' anak - anak , sowie meyhh mak tak dpat turun padang , teman anak - anak telan BOLA tu ? haha tapi takpe , papa ada , dye boleyh teman anak - anak okey ? ' *merujuk kepada budak - budak bola :D


ayah aku ni kelakar sikit taw , ade sense of HUMOUR gitu lahh katakan , ade ke patut panggil aku si EMAK dan si mundzir si AYAH , sebab kitowunk nie umpama HOT STARR gitu , dalam game bola sepakk , ade 1 day tu lahh ayah aku jenguk kat tingkap bilik kakak aku tu , nak tgok anak teruna dia main bola , mse tu aku bru turun , baru kaki nak jejak padang yang mcam Gurun Sahara tu sbb dah takde rumput , haha , BOTAK gitu meyh :P , budak - budak yg tgah tunggu aku tu nmpak aku lalu MENJERIT ' Rashhh team aku ! Rashh team aku ' pastu sowunk lagi jwab ' takde , rashh msuk team aku dulu , ganti budak tu ! ' haha , aku dalam hati berbisik ~


' Hot jugak aku nie kan ? HAHAHAHA , so yang tu lahh yg ayah aku nampak , pastu mse aku dh habis main bola lalu balik ke rumah , smpai pintu umah je aku buka , ayah aku dah mcam tunggu aku je dgan mata TAJAM nya itu , haha , aku mcam byase , sentiasa COOL ! haha , aku terus ke dapur minum air dan lepak kat ruang tamu utk keringkan badan dulu , pastu ayah aku start jenaka dye tu ' Ibu , ibu tahu tak ? mcam mna takde budak memekak , budak - budak bola tu memekak panggil nama anak kite nie , klu tak nampak Eri nie turun main , ' dowunk ' tu mcam tak tentu arah , mcam anak ayam hilang ' EMAK ' haha , so itulah maksud tersirat disebabkan kenapa aku digelar EMAK olehh ayah aku
hahahaha . . . . . . xD

No comments:

Post a Comment